Rolexx Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 (edited) This saturday 23.01.2016 HARDBASS!!!! Where dem FOE hardstylers at?? @M I I L F @@Kevo @@Yentll @@Coffe @@Rien42 @@Belgian FUAARRRRRRRRRRRRR, can't wait!! 3 days left.. To warm up, last years aftermovie: Feel bad for all you americunts, not having real hardstyle festivals. RIP Edited January 20, 2016 by Rolexx
Henrik Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 I do listen to some hardstyle, but I'm not a "lover". Sounds good though :p 1
Rien Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;)
Callum Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 I do listen to some hardstyle, but I'm not a "lover". Sounds good though :p Same here
Rolexx Posted January 20, 2016 Author Posted January 20, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) Druk is het altijd, overal, maar meestal bij de tribunes valt het wel mee , ben afgelopen keer bij qlimax geweest (zelfde locatie, een van de drukste feesten zeggen ze) en daar viel het in mijn opinie ook wel mee, dus idk.. maar welke feestjes raad jij aan dan? i would go to those but only coked oot mi heeed Lmao, let's say there will be enough snow that day ;)
Rien Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) Druk is het altijd, overal, maar meestal bij de tribunes valt het wel mee , ben afgelopen keer bij qlimax geweest (zelfde locatie, een van de drukste feesten zeggen ze) en daar viel het in mijn opinie ook wel mee, dus idk.. maar welke feestjes raad jij aan dan? Loudness/unlocked en als je vroeger ook al veel hs luisterde is remember ook zeker een aanrader
Yentll Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Fuckin Dutch people and their hardstyle Fuck english ppl and their shit rap
Harrie Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan
Craig Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Hardstyle is amazing! Brennan heart is my favourite though <3
Rolexx Posted January 20, 2016 Author Posted January 20, 2016 (edited) 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D Edited January 20, 2016 by Rolexx
Harrie Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs...
Rolexx Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 (edited) 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs... tja, je moet je geld ergens aan uitgeven he Edited January 22, 2016 by Rolexx
Rien Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs... Ga je naar intents? Zeikert @@Harrie gewoon werken voor je centen
Harrie Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs... Ga je naar intents? Zeikert @@Harrie gewoon werken voor je centen werk nonstop manmanman, maar ze zijn binnen hoor en wat een line up weer. bij elkaar 127 eurotjes vrij-maandag camping erbij dus valt nog mee
Rien Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs... Ga je naar intents? Zeikert @@Harrie gewoon werken voor je centen werk nonstop manmanman, maar ze zijn binnen hoor en wat een line up weer. bij elkaar 127 eurotjes vrij-maandag camping erbij dus valt nog mee Jaa klopt maar daar 3 dagen drugs gebruiken, eten en drinken gaat je nog nog wel een heleboel meer kosten.
Harrie Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 3 jaar geweest waarvan 2 jaar dikke ellende, tiefus drukte, begin karige sfeer en ieder jaar zijn de eerste 2 teams ruk, dus ik raad het je af en zou een beter feestje uitzoeken ;) ^, vorig jaar geweest. Ookal is Hardstyle nie echt mijn muziek ik vind het prima af en toe wat te beuken, zelfde met freestyle, maar dan zou ik toch eerder een dag meer op defqon/intents ofzo gaan staan Kheb intents weekend tickets :D:D:D haha ik zou ook gaan maar geld is echt laag. die verkoop van al die festivals beginnen nu een beetje. morgen maar awakenings weekender halen + camping, ben ik ook al weer zo'n 140 kwijt ofzo wrs... Ga je naar intents? Zeikert @@Harrie gewoon werken voor je centen werk nonstop manmanman, maar ze zijn binnen hoor en wat een line up weer. bij elkaar 127 eurotjes vrij-maandag camping erbij dus valt nog mee Jaa klopt maar daar 3 dagen drugs gebruiken, eten en drinken gaat je nog nog wel een heleboel meer kosten. ja zaterdag gwn bier zondag wel wauzen idd maar is gratis water bijvullen dus dat scheelt weer 3eu per flesje water
Recommended Posts