Harrie Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 Mr. Adam Beyer releases A-Sides Volume 6 on his Drumcode label. Contains tracks of various artists. Any fans? @Henrik @Rien @Fred @Yentll ? My favs at the moment: Full tracklist: Amelie Lens In Silence Wehbba Fake Adam Beyer Vs Enrico Sangiuliano Preset Heaven Tiger Stripes Destroyer Mars Bill Mohave Pig&Dan La Bruja Luca Agnelli Hypericum Timmo Muzik Arjun Vagale Liquid Julian Jeweil Nasa Dense & Pika Just A Beat Vinicius Honorio Diamond Dust Ambivalent Portmanteau Spektre Nasqueron Marco Faraone Desert Crash 1
Rien Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 Zal als ik tijd heb eens even luisteren. Heb je niet toevallig wat goeie afspeellijsten op Spotify?
JNI Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 (edited) took a while to load this topic :b. wasnt bad tunes Edited August 28, 2017 by JNI
Harrie Posted August 28, 2017 Author Posted August 28, 2017 6 hours ago, Rien said: Zal als ik tijd heb eens even luisteren. Heb je niet toevallig wat goeie afspeellijsten op Spotify? Pfff, had jaartje terug toen ik nog Spotify gebruikte een afspeellijst genaamd 'Berghain playlist' ofzoiets (iets met berghain erin) met allemaal van die Berghain techno (duistere gedoe). Verder raad ik aan gewoon labels als Drumcode, Minus, Music On, Klockworks en Afterlife the doorzoeken en kijken van welk label je de muziek het beste vindt. Dan kan ik je verder nog wel zeggen wat daarvan nog goede dj's zijn.
Recommended Posts