NO r WAY Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 (edited) Just started pking on my pure. Never done pure nhing. Im used to mains. And yes i have been away for a long time ? Edited August 7, 2019 by NO r WAY
NO r WAY Posted August 7, 2019 Author Posted August 7, 2019 2 hours ago, `SZN said: Good for a 4ner Viking, but ok..
ceZa Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Ser du er meget rusten, men langt ifra håpløst dårlig! Skaff 52 pray tho. Hvis du vil trene litt en dag kan vi sikkert ta noen runder! Er ikke spesielt god selv og ganske rusten atm. Bruker du f keys ell?
NO r WAY Posted August 7, 2019 Author Posted August 7, 2019 4 minutes ago, ceZa said: Ser du er meget rusten, men langt ifra håpløst dårlig! Skaff 52 pray tho. Hvis du vil trene litt en dag kan vi sikkert ta noen runder! Er ikke spesielt god selv og ganske rusten atm. Bruker du f keys ell? Ja hehe, hadde en runde på oss med main brid for 6-7 mnd siden. Utenom det er det 9 år siden jeg har hybrida ? 1
ceZa Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 4 minutes ago, NO r WAY said: Ja hehe, hadde en runde på oss med main brid for 6-7 mnd siden. Utenom det er det 9 år siden jeg har hybrida ? aha stemmer er ikke så rart da kompis...join oss og bli en av oss da så lover jeg at du kommer til å bli en sykt god bridder og pker + at vi har en herlig sammensveisa gjeng som er ganske kule å henge med(for det meste) ?
NO r WAY Posted August 7, 2019 Author Posted August 7, 2019 12 minutes ago, ceZa said: aha stemmer er ikke så rart da kompis...join oss og bli en av oss da så lover jeg at du kommer til å bli en sykt god bridder og pker + at vi har en herlig sammensveisa gjeng som er ganske kule å henge med(for det meste) ? Nei tar et par uker å komme litt inn i det med muskelminne. Planen er å søke ja ? 1
Nando Posted August 8, 2019 Posted August 8, 2019 On 8/7/2019 at 11:15 PM, ceZa said: aha stemmer er ikke så rart da kompis...join oss og bli en av oss da så lover jeg at du kommer til å bli en sykt god bridder og pker + at vi har en herlig sammensveisa gjeng som er ganske kule å henge med(for det meste) ? uhm dafuq?
Recommended Posts