Grifte Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Maar ik vis hier alleen in een te stille grot ik heb eigenlijk nooit last van monsters gehad want ze vinden me aardig want ik ben een snoet ja ik ben Lennardo en ik vis heel goed. jalalalallaaaaaaaaaa lalalaa laaaaaaaa
Nick Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Leon, je wordt met de dag beter. OT: GRrrRRrraaaaaaaaaats!
Its zeh noob Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Maar ik vis hier alleen in een te stille grot ik heb eigenlijk nooit last van monsters gehad want ze vinden me aardig want ik ben een snoet ja ik ben Lennardo en ik vis heel goed. jalalalallaaaaaaaaaa lalalaa laaaaaaaa Mee neuriet, Jalalalaaa op naar de 99, en leon bedenk alvast maar een klapper van een eindlied. <3
Grifte Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Maar ik vis hier alleen in een te stille grot ik heb eigenlijk nooit last van monsters gehad want ze vinden me aardig want ik ben een snoet ja ik ben Lennardo en ik vis heel goed. jalalalallaaaaaaaaaa lalalaa laaaaaaaa Mee neuriet, Jalalalaaa op naar de 99, en leon bedenk alvast maar een klapper van een eindlied. <3 Ik improviseer op zijn topics wel een kneiter van een vishit :shifty:
Recommended Posts