Jump to content

| Ramlade nyss - | Tribridding | secound commentary

Ramlade nyzz

Recommended Posts

Renaissance
Posted

Sluta praya när du fightar.

Ramlade nyzz
Posted

lol.. du har aldrig briddat förr va?
Renaissance
Posted

http://runehead.com/clans/search.php?search=i4m_1337

Brutality 3 år.

No Reputation.

MBade innan du ens spelade rs, nåväl.

Don't fucking pray on pures, actually don't pray if your opponent doesn't - you start with it and your in foe.

Pullade Nyss
Posted

Its called Pure bridding du har väll aldrig gjort det o west är menat för pure bridding och pures har ingen tank gear så ex möter du en  kille me whip o du inte prayar är du död du får väll lära dig det med tiden

Ramlade nyzz
Posted

http://runehead.com/clans/search.php?search=i4m_1337

Brutality 3 år.

No Reputation.

MBade innan du ens spelade rs, nåväl.

Don't fucking pray on pures, actually don't pray if your opponent doesn't - you start with it and your in foe.

pure tribridding kräver 3 gånger så mkt skill som i main bridds. jag prayar inte emot någon som inte prayar tillbacka. och för det sissta, begå själv mord tack! det skulle nog göra runescape mkt mer rent.
Renaissance
Posted

Its called Pure bridding du har väll aldrig gjort det o west är menat för pure bridding och pures har ingen tank gear så ex möter du en  kille me whip o du inte prayar är du död du får väll lära dig det med tiden

Thing is he has the same chances as them, it's not like he's fighting a maxed main with ahrims and claws, it's a pure v pure - they don't pray first, yet he runs in with his 150k risk praying. He can do whatever he want, and it's no doubt prayer bridding is more skillfull although it doesn't belong to pures, specially not west drags..

Pullade Nyss
Posted

va menar du it doesnt belong to pures ska pures bara sitta edge o 1v1 de e så tråkigt så att ja dör och om de inte fanns overheads på pures så skulle ja bara komma me msb o dds medans vi smitar de är inte ens roligt så take a lesson in pure bridding när du lär dig bridda på pures kommer du tycka att de är roligt

Posted

Jag gillar att ha sex med massor av attraktiva kvinnor, ja det gör jag, ja det gör jag.!!!!11111111111

Posted

lol. was an okay video. I don't really like watching pure commentary videos. Other than that it was alright.

Renaissance
Posted

Kan säga att main brid är bra mycket mer skills än pure brid, pure brid är bara om overhead och 2 way switches med konstanta hits, även om ingen behöver vara bra för att bridda med tanke på alla 2k11 vapen.

Kan gärna hybrid fighta dig när jag är klar, btw 1.00 så är det obvious att du är han som prayar först, och det jag menade var att man prayar vid easts, kan inte wests få vara lite honour, trodde foe var en honourklan.. :)

Edit; Ni har så jävla invalid arguments, bara för att ni får mothugg så ska jag begå självmord efter att jag faktiskst bevisat att jag briddat sisodär fyra-fem år längre än er? :) Antagligen är ni blattar eller har allvarliga grammatiska fel btw.

Pullade Nyss
Posted

Main brid är mer skils hahahha lmfao om man 2item switchar då är man nub och du vet väll att ja inte postade videon va

Pullade Nyss
Posted

med konstanta hits,

Du knäcker ju dig jälv de är precis darför man prayar lmfao...
Posted

Rofl Ur Re Sound Nh So I Don´T Watching It

Pullade Nyss
Posted

How old are you if i may ask?
Die Is Cash
Posted

nice i like it lol nice sign btw xd

Posted

How old are you if i may ask?

Why Are U Askng That Pedo Fil But I´Ve Am Born 1999 Year And I´M Am More Mature Than You Nh Gay Kid Tbh
Pullade Nyss
Posted

O yeh obviously you are more mature no doubt about it

Renaissance
Posted

Main brid är mer skils hahahha lmfao om man 2item switchar då är man nub och du vet väll att ja inte postade videon va

Nej, märker att det är din pojkvän.

Whatever, tyck att ni är så jävla bra, ni är pures, ingen kommer någonsin komma ihåg er om ni inte heter Mathama eller Bonesaw. Grattis. /nonamersthesedays.

Pullade Nyss
Posted

Rofl whatever Svennar these days du får mitt No och 3 andras på din app =)

Posted

O yeh obviously you are more mature no doubt about it

At Lest I´M Aren´T Gay Like U!!! LOL!!!!!
Pullade Nyss
Posted

Jag gillar att ha sex med massor av attraktiva kvinnor, ja det gör jag, ja det gör jag.!!!!11111111111

Made me laugh :D  Pro translater plox :p
Renaissance
Posted

Rofl whatever Svennar these days du får mitt No och 3 andras på din app =)

Inte tänkt på att jag itne applyat än? lmfao, tänker inte joina någon pure klan, för communityt är exakt som MM's var för 3 år sen, massa 12 åringar som tror de är #1. /facepalm.

Octavarium
Posted

most confusing thread I've ever read. start putting fights in your vid rather than running around.

I think I only saw 1 kill. Some pretty decent switches and shit but still..