Light Mayhem Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 K ben gezakt van Atheneum naar MAVO, ik kon dat jaartje ook blijven zitten, en dan gewoon Atheneum doen, maar mocht niet om m'n gedrag. Als je gedrag goed is gaan ze je best gunnen, anders hebben ze schijt aan je.
X0 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 waarom vraag je dit in godsnaam op een runescape clan forum lmfao
Zz Nektas Zz Posted May 24, 2011 Author Posted May 24, 2011 denk na jullie zijn 17 18 ? en weten meer dan dat ik weet? en aan zo een kut bericht van jou heb ik ook niks.
Zz Nektas Zz Posted May 24, 2011 Author Posted May 24, 2011 K ben gezakt van Atheneum naar MAVO, ik kon dat jaartje ook blijven zitten, en dan gewoon Atheneum doen, maar mocht niet om m'n gedrag. Als je gedrag goed is gaan ze je best gunnen, anders hebben ze schijt aan je. mijn gedrag is matig bij sommige lessen stuk 3 a 4 van de 15
Oh Snap Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Ga met je mentor praten. Minder op Rs zitten mooikwaaibwoi.
Light Mayhem Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 denk na jullie zijn 17 18 ? en weten meer dan dat ik weet? en aan zo een kut bericht van jou heb ik ook niks. Off-Topic section.
Kris Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 waarom vraag je dit in godsnaam op een runescape clan forum lmfao dit dus
Zz Nektas Zz Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 Ga met je mentor praten. Minder op Rs zitten mooikwaaibwoi. Laat maar is niet meer gelukt moet nu MBO 1 doen dan stroom ik in 2 a 3 maanden naar mbo 2 dan ga ik richting handel. Maar het is lastig voor mij ik heb totaal niks geleerd op school en dan gelijk naar het MBO :S
Recommended Posts