RiskAddict Posted June 11, 2012 Author Posted June 11, 2012 wow nice risks lol Your signature amuses me
`Michael Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Very nice man, you should risk fight me some time :)
camels milk Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 nice vid , and i like your barrage / maul combo's =D
RiskAddict Posted June 14, 2012 Author Posted June 14, 2012 Join foe FOE is not my kind of clan because for what I've seen when I was in the ranks don't care about people individualy.
Boris Posted June 15, 2012 Posted June 15, 2012 Join foe FOE is not my kind of clan because for what I've seen when I was in the ranks don't care about people individualy. Je hebt ook niet de ranks nodig, net alsof wij iets om onze ranks geven lol. Foe heeft veel 1 v 1 pkers van rond cb 77-85, ik denk dat dit wel een geschikte clan is voor jou. Als je vragen hebt of gewoon erover wilt praten pm me maar ingame of op irc. staan allebij op mijn forum profiel.
RiskAddict Posted June 15, 2012 Author Posted June 15, 2012 Join foe FOE is not my kind of clan because for what I've seen when I was in the ranks don't care about people individualy. Je hebt ook niet de ranks nodig, net alsof wij iets om onze ranks geven lol. Foe heeft veel 1 v 1 pkers van rond cb 77-85, ik denk dat dit wel een geschikte clan is voor jou. Als je vragen hebt of gewoon erover wilt praten pm me maar ingame of op irc. staan allebij op mijn forum profiel. Laatste keer was geen pretje, probeer mss nog wel een keer maar idk.. Alles ligt aan cb update tbh
Chris Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 Tanksta was one of my favourite videos This is not even close to on par Purp is like only 700m lol.. Risk that then your getting close
RiskAddict Posted June 16, 2012 Author Posted June 16, 2012 Tanksta was one of my favourite videos This is not even close to on par Purp is like only 700m lol.. Risk that then your getting close I said it's dedicated to Tanksta, did I say this is a recreation of Tanksta's vid, no. All he did was inspire me to make an account and risk above the average amound.
Laffy Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 people will be idiots pking when you risk that much, ends up being in your favor good vid
Mortuls Posted June 26, 2012 Posted June 26, 2012 good vid join foe, ranks do care about the members lol - don't be naive and believe everything ppl tell you - find out for yourself. apply today.
Recommended Posts